Měsíční předplatné

cenik

 

Uživatel si předplatí 1 nebo více aplikací (ES, OD, PM), dle agendy kterou spravuje. Výhodou je možnost průběžně měnit počet aplikací i uživatelů.

Platba za provoz a úložiště 1 firmy je zdarma. Pokud chce uživatel v aplikaci zpracovávat více firem, připlatí si za každý další subjekt pouze +100 Kč.

Ceny jsou bez DPH. Po domluvě možnost čtvrtletní nebo roční platby.

 

Předplatné zahrnuje

automatické aktualizace automatické aktualizace neomezený prostor na úložišti podpora zákaznická podpora 
kompletní funkcionalita aplikace dostupnost a bezpečnost dat    

Sada Info Office Online nabízí tyto Aplikace.

 

Cloudové aplikace jsou novou možností, jak využívat IT služby. Představují posun nejen v oblasti efektivnosti, flexibility, bezpečnosti a údržby informačních systémů. Info Office Online nabízíme formou „Software jako služba“ (SaaS).

Aplikace běží na datovém centru Microsoft Azure a provozovatel (Info Office s.r.o.) zajišťuje její aktuálnost a funkčnost. Uživatel software opravdu užívá a nestará se o hardwarové nároky, bezpečnost, zálohování atd. Tím se zefektivní jeho práce a ušetří náklady na provoz vlastní IT infrastruktury. Platby za službu probíhají formou měsíčního předplatného. Uživatel tedy zná dopředu přesné výdaje, které bude za software platit a nemusí při plánování odhadovat náklady na opravy, neočekávané havárie, výpadky, konzultační služby atd. Žádné takové výdaje navíc totiž forma SaaS nevyžaduje, aplikace je vždy online a aktuální. Služba je navíc dostupná odkudkoliv z internetu a odpadá většina implementačních nákladů.

Závazné podmínky užívání služeb ke stažení zde.

 
 

Příklady kalkulace

Typ subjektu Kalkulace předplatného v Kč
Malá firma s 1 účetním, který užívá 3 aplikace (ES, OD, PM), úložiště pro 1 firmu 1000 - užívání 3 aplikací 1 uživatelem
= 1 000 za firmu měsíčně
Mzdová účetní používá 2 aplikace (PM, ES) a spravuje mzdovou agendu 10 firmám 750 - užívání 2 aplikací 1 uživatelem
9 x 100 - provoz 10 subjektů, 1. zdarma
= 1 650 měsíčně
Střední firma s 10 obchodníky a skladem (10 x OD),  3 účetní (3 x ES), 1 mzdová (PM, ES)
5000 - 10 x užívání 1 apl.
1500 - 3 x užívání 1 apl.
750 - 1 x užívání 2 apl.
= 7 250 měsíčně
 

 

Kalkulace na míru

Chcete se rozloučit s výpadky systému, nutností aktualizovat, zálohovat a začít využívat moderní spolehlivý systém, dostupný odkudkoliv online? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme zhodnotit variantu online pro individuální potřeby vaší společnosti.

 


Contact Kontaktujte nás na online@info-office.cz, nebo tel: 705 115 639, 777 033 425.

 

 

Výběr nového informačního systému

Pokud se rozhodnete zavádět nový informační systém, ať už z důvodu vzniku nového subjektu nebo změny ve stávajícím, musíte řešit zajištění následujících bodů:

Hardwarové vybavení – dostatečná kapacita a rychlost serveru pro novou databázi, spolehlivost, životnost, související investice

Software - kompatibilita s ostatními nástroji, bezpečnost, antivirová ochrana, zálohování

Služby vašeho/externího IT pracovníka - instalace, konfigurace, postup při řešení havárie, údržba

U cloudového (online) řešení jsou tyto otázky vyřešeny v rámci služby.

 


 

Info Office s.r.o., online@info-office.cz

 

   Staňte se našimi fanoušky na FB - získáte přísun novinek a bonusy.