Aplikace zahrnuje obchodní proces od skladů, objednávek, příjemek, výdejek, fakturace, správy kontaktů, ceníků, po přehledy tržeb.
Doklady lze kopírovat nebo převzít a dále upravit. Z výchozí došlé objednávky vytvoříte dodací list, výdejku nebo vydanou fakturu.
Můžete sledovat tržby, výdeje ze skladu, zakázky, skladní karty a podle stavu skladu objednávat u dodavatele. Všichni uživatelé mají aktuální data. Rychlá prodejka, která pracuje s EAN kódy a tiskne se na libovolné tiskárně.
Navíc: Mobilní aplikace pro skladníka - OD Terminál - načtení příjmu, výdeje a položky inventury pomocí čárových kódů a běžného mobilního telefonu.
Eviduje dodavatele, odběratele, instituce, které lze řadit podle typu do volitelných adresářů. K adrese přidáte bankovní spojení, kontakty, dokumenty (smlouvy apod.) , splatnost apod.
Načtení z ARES podle IČ nebo názvu. Ověření zápisu v rejstříku nespolehlivých plátců. Načtení registrovaných bankovních účtů subjektu.
Odesílání faktur na email
Správa dodavatelů a odběratelů
Analýza nákupu a prodeje
Zasílání upomínek
Ceníky a časová platnost cen
Podpora ISDOC, v přípravě EDI.
Zakázky
Ceníky lze přiřadit vybraným zákazníkům a umožňují práci s procentuální slevou nebo s přičtením požadované marže.
Stav skladu
Pomocí skupin produktů, zakázek a šarží se zorientujete ve skladových zásobách.
Sklad lze provázat s ceníkem, který reflektuje platnost cen a každý doklad eviduje šarži a umístění produktu.
Možnost více skladů
Čárové kódy
Výrobní čísla, šarže, umístění
Volitelné atributy produktů, přepočet měrných jednotek (kus, balení, sada apod.), obrázky